Posted in Diary

Working at the Online Media

Well, i’ve just been contacted that i finally got the job!

“Hi…good afternoon, is this Fikri? Well, this is from Jakarta, please check your email regarding your application several weeks ago. If you agree with..just reply and let me know. Thanx anyway”

Then i was like…Wow..alhamdulillah ๐Ÿ™‚

InsyaAllah i’ll start working full time at de**k.com on Monday. Thanx God for this thing… i wish i could manage my time well and do not forget what i am actually..hahaha..still a student who mostly graduate. hiks hiks….

Author:

He calls himself a simple social butterfly as he frequently engages in social media such as blogs and micro blogging. Indonesian living in Amsterdam.

25 thoughts on “Working at the Online Media

  1. Aiaiai… felicitation! 8)
    Kok pake main tanda bintang segala, Kie? Bilang aja detik… ๐Ÿ˜› Atau emang ada yang lainnya? detak, detek, detok, detuk, derek, denok (debleng)… ๐Ÿ˜ˆ

  2. wew… good job…
    jadi pengeen.. emang cara ndaftarnya gmana, kie? :mrgreen:

    btw, iya.. kok pake tanda bintang segala?
    harusnya pan, sekalian dikasih link-nya.. ๐Ÿ˜€
    *ikie kayak agen rahasia aja.. ๐Ÿ˜† *

  3. @permatamerahputih
    wah..mbk no vulgar ki…hehehe

    @presty larasati
    hallaaa..mbk juga blm balik kok…itu kan utk menghibur lebaran ndiri di jogja..hehe..seru anyway..

  4. alhamdulillah…
    jangan lupa bersyukur….
    yaaah, bagi2 rejeki ama sodara2 kita yang masih kurang beruntung

    *bisa juga dg traktir saiah hhheee:-)

  5. selamat
    akhirnya berani ambil keputusan juga

    aku tinggal nunggu syukuran gaji pertamanya, ga jadi aku yang traktir oseng2 merconnya ๐Ÿ˜›

  6. selamat… selamat…. meskipun mungkin ini adalah hal yang biasa saja bagi dirimu yang sejak dulu sudah banyak kerjaan,,, tapi bagi saia yang cuma kuliah doang, ini tetep aja ruarrrbiasa….

  7. @indah
    @ekowanz
    @dhedhi
    @redesya
    @tovic
    @septy
    @amel

    makasiiiiiiiiiiiiiihhhh ๐Ÿ™‚
    moga bisa betah…dan tak melupakan skripsina..wkwkwk…
    urusan traktir??? kopdar yoooooo hehehe…

  8. barokallah sodaraku..

    smoga Allah memudahkanmu baik dalam bekerja maupun dalam menyelesaikan skripsinya… amiiin ๐Ÿ™‚

Leave a Reply to ekowanz Cancel reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s